Hírek : A Betandwin ismét ajánlott |
A Betandwin ismét ajánlott
Eurobarca 2006.02.03. 22:58
A Barcelona vezérkarának eddigi tevékenysége folyamán nem sikerült megoldást találnia a mezszponzoráció kérdésére, amit egyébként a pártoló tagok engedélyeztek még 2003-ban. Az egyik legelső érdeklődő pedig éppen a Betandwin osztrák fogadóiroda volt, mely 15 millió eurót ajánlott a Barcelona mezének reklámfelületéért egy idényre. Azóta számos más lehetőség is a vezetőség előtt volt, de megállapodás senkivel sem született, így a Betandwin ismét ajánlott...
Az osztrákok évi 20-22 millió eurót fizetnének a Barcelonának egy több éves kontraktus keretében, s ebbe az összegbe beletartoznának a prémiumok is, azaz a különböző trófeák után járó pénzek. A szerződés alapösszege 17 millió euró körül lehet idényenként, ami bár nincs olyan magasságokban, mint korábban a kínai lehetőségek, mégis megfontolandó.
A kínai megbeszélések ügyében máig nem lehet tudni, hogy miért hiúsult meg a szerződés aláírása, mert volt olyan alkalom is, hogy egyszerre 3-4 magas rangú klubvezető tartózkodott a távol-keleti országban, s nyilvános jelentéseik szerint nagyon közel álltak a szerződés megkötéséhez. A jelenlegi helyzet azért nem ennyire rózsás, valamivel kevesebb pénzt kapna a Barcelona, de nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy egy ilyen szerződéssel, a klub nagy részben maga mögött hagyná a korábbi elnökség által fölhalmozott adósságokat.
A tegnapi nap folyamán ez volt a fő téma az elnökségi ülésen is, ahol állítólag nincs teljes egyetértés az ügyben, mert egyesek azt szeretnék, s korábban Joan Laporta elnök is megjegyezte: a reklámnak plusz tartalommal kell rendelkeznie. Ez körülbelül azt jelenti, hogy a reklámozó összeegyeztethető legyen a Barcelona számos humanitárius tevékenységével, legyen többlet tartalma a hirdetésnek. Ez a kritérium alaposan leszűkíti a lehetőségeket, s a Betandwin sem igazán felel meg ennek, így még további megbeszélések várhatóak.
Az osztrák társaság esélyeit növeli viszont, hogy már jelenleg is a Barcelona hivatalos szponzora, s 1.5 millió eurót áldoz a klub hivatalos oldalán elhelyezett reklámért, valamint a Nou Camp sajtószobájában a mikrofonokon látható apró felületekért. Az viszont továbbra sem várható, hogy a Barca vezetése a közeljövőben lezárja a kérdést...
|